• Головна
  • Кур'єр: перспективи та особливості роботи
Новини компаній
17:00, 17 квітня 2020 р.

Кур'єр: перспективи та особливості роботи

Новини компаній

Попит на послуги кур'єрів зростає з кожним днем. У наш час активно розвивається онлайн-торгівля, сервіси доставки, чим і обґрунтована велика кількість вакансій по даній професії. Для цієї роботи не потрібні якісь спеціальні навички, диплом, весь процес зводиться до поїздок по місту і транспортування посилок. Влаштуватися в кур'єрську службу може буквально кожен, ця професія — одна з небагатьох, в якій немає строгих вимог до освіти, стажу шукачів. Однак, як і будь-яка інша, така зайнятість характеризується певними нюансами.

Кур'єр: перспективи та особливості роботи, фото-1

Вимоги до кур'єрів

Як згадувалося вище, не обов'язково мати вищу або якусь спеціальну освіту для того, щоб влаштуватися працювати в службу доставки. Однак ерудованість, грамотність і розвинене логічне мислення, безперечно, зіграють на руку при працевлаштуванні.

Серед вимог обов'язковим пунктом зазначається порядність. Важливо, щоб кур'єр був пунктуальним, відповідальним, розумів серйозність поставленого завдання і не мав проблем із законом. Часто також потрібна наявність водійського посвідчення та досвід керування автомобілем.

Особливості зайнятості

Робота кур'єром передбачає активний спосіб життя. Звичайною умовою є постійні роз'їзди: по місту або за межі населеного пункту залежно від специфіки діяльності фірми. Доставляють сьогодні різні типи посилок: документи, техніку, їжу, важкі вантажі та ін.

У будь-якому випадку кур'єр відповідає за збереження замовлення та несе відповідальність у разі його пошкодження або втрати. Ці аспекти є одними з найбільш складних і серйозних в даній професії.

Кур'єр: перспективи та особливості роботи, фото-2

Можливості кар'єрного росту

Багато хто помилково вважає, що робота кур'єром не перспективна. Однак і в цій сфері зайнятості є можливість просунутися по кар'єрних сходах. Починають всі кур'єри зазвичай з найпростіших завдань: доставляють посилки і документи.

Якщо співробітник добре себе зарекомендував, відповідально відноситься до роботи, немає нарікань від клієнтів, то з часом у нього є перспектива стати контролером, координатором або навіть менеджером філії сервісної служби. Але варто враховувати, що з підвищенням у посаді зростає кількість обов'язків і рівень відповідальності. Так, контролер повинен відслідковувати роботу кур'єрів, вирішувати проблеми, викликані форс-мажорами. Координатори займаються складанням графіка доставок і забезпечують його виконання, а менеджери відповідають за діяльність всієї структури.

Варто розуміти, що робота кур'єром здається простою тільки на перший погляд. Насправді така зайнятість — непроста праця, яка передбачає велику відповідальність. Однак для тих, хто якісно справляється зі своїми завданнями, робота простим кур'єром може стати першою сходинкою у розвитку кар'єри.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...