Найбільші культурні прориви України у 2018 році

Найбільші культурні прориви України у 2018 році

У 2018 році Україна досягла достатньо високих культурних ланок. Відмітимо найважливіші з них для країни.

1. Створення брендингу та логотипу України. Уперше за 27 років Україна отримала власний брендинг, який тепер звучить «Ukraine NOW». Він, в першу чергу, створений для міжнародної аудиторії. Над його створенням працювало креативне агенство Banda Agency з ініціативи Кабінету Міністрів України. Логотип бренду створили мобільним, щоб його можна було використовувати як для презентацій та інформаційної продукцій, так і як наліпки на речі.

2. Кіноіндустрія. У 2018 році в прокат було випущено чимало українських фільмів. Серед них фільми "Донбас", "Позивний Бандерас", "Міф", "Дике поле" та інші. Український оскарівський комітет висунув фільм "Донбас" на премію "Оскар" у категорії "Найкращий фільм іноземною мовою". Усього претендентів було шість.

Найбільші культурні прориви України у 2018 році, фото-1

3. Пісня українського гурту порвала всі музичні чарти світу. Гурт Kazka з їх піснею "Плакала" відомий тепер по всьому світові. Загалом на Youtube кліп та саму пісню проглянули понад 154 мільйони разів (станом на 12 грудня). Уперше в історії трек українського гурту потрапив в топ глобального рейтингу Shazam, а окрім того ця пісня стала найбільш переглянутим музичним відео в українському сегменті Youtube.

4. Зйомки кліпів іноземних виконавців в Україні. Україна стала непоганою площадкою для зйомок кліпів всесвітньо відомих зірок. Бельгійський репер Damso записав кліп на пісню на фоні Батьківищи-Матері. Відео зібрало понад 30 мільйонів переглядів на Youtube.

Американці Twenty One Pilots також приїжджали до Києва для зйомок, вони обрали локацією корпуси КНУ ім. Тараса Шевченка на ВДНГ. Відео на пісню Nico And The Niners, у якому можна впізнати Київ, зібрало понад 35 мільйонів переглядів.

Наприкінці листопада вийшов кліп Марка Ронсона та Майлі Сайрус на пісню Nothing Breaks Like a Heart, який знімали на Дарницькому мосту. Зірки не афішувала приїзду до Києва, а міст заради зйомок перекривали на один день.

У бібліотеці Вернадськогомолодий корейський гурт зняв відео до свого кліпу. Корейський бойз-бенд NCT U зняв відеокліп у Києві на пісню BOSS. Кліп знімали в Українському домі, в покинутому столичному автобусному парку №7 та Національній бібліотеці України імені В. І. Вернадського.

Британська співачка Джорджа Сміт зняла кліп у Києві на пісню «Let Me Down». У відео є Жовтневий палац, Театр на Подолі та пішохідний міст на Труханів острів. Крім цього, у ролику з уст таксиста лунає українська мова.

Популярний британський співак Калум Скотт презентував відео на пісню «You Are The Reason». Кліп, відзнятий в українській столиці, вже набрав на YouTube більше мільйона переглядів. Події у кліпі відбуваються на нічних київських вулицях: співак спостерігає за закоханими біля Національної опери, гуляє безлюдним Хрещатиком і пустинною Софійською площею, милується парою, що танцює посеред Майдану Незалежності. У кадр потрапив і район Нової Забудови, знятий з повітря.

5. Український продакшн-сервіс визнали найкращим в світі.

Компанію Radioaktive Film визнали найкращим продакшн-сервісом у світі на премії Shots Awards, українці виграли в номінації Production Service Company Of The Year. Це перша подібна нагорода для українських компаній. Radioaktive Film співпрацювали з такими компаніями, як Apple, Hennessy, Lenovo, Audi, Guinnes, Absolut, Libresse та Uniqlo. А також брали участь в роботі над багатьма музичними відео, серед яких Twenty One Pilots, Coldplay та інші.

Слов'янськ Костянтинівка Дружківка новини культура Kazka музика
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі