Олександра Сендецька із Констянтинівки на педагогічному кемпі «Вчительська Тухля-2018»

У вирії впровадження освітніх реформ стало популярно проводити для педагогів тренінги, семінари, конференції й подібні заходи у неформальний спосіб. Тож і Платформа Інноваційної Освіти EdLab традиційно цього літа зібрала педагогів із всієї України на педагогічному кемпі «Вчительська Тухля-2018», який проходив у мальовничому прикарпатському селищі Славське. Педагогу Костянтинівського Центру творчості Олександрі Сендецькій також вдалось взяти участь в одній із таборових змін.

Кемп був короткостроковий, лише 5 днів, але дуже насичений багатогранними освітніми темами й цікавими екскурсіями. Крім цього, організатори покривали 65% вартості заходу. Вся діяльність проходила в навчально-дискусійній формі на чистому карпатському повітрі, а тимчасові зливи додавали романтичності таборовим подіям.

Половина учасників представляли дошкільну освіту, інші - початкові класи й середню школу. Педагоги, які працюють поза школою, майже не відвідують такі зустрічі. Але Олександра переконана, що виховний простір повинен охоплювати педагогів всіх ланок. Різнобічна комунікація дає можливість з іншого боку подивитись на свою роботу, зрозуміти, які є прогалини виховання у загальноосвітніх школах, щоб це можна було компенсувати через позашкільну освіту.

З якого регіону України ти не був, але педагогів об'єднують однакові проблеми й виклики. Хто намагається їх вирішувати стають спікерами на подібних зустрічах і діляться своїм досвідом. А хтось взяв позицію вичікування й критично спостерігає за дійством.

Багато тем не були новими для Олександри, бо Центр творчості вже давно впроваджує інноваційні форми й методи роботи. Позашкільна освіта більш адаптована під експерименти. Наприклад, процес інтеграції: кожне заняття в ЦДЮТ, навіть навчальні програми, вже передбачають в собі поєднання декількох виховних і освітніх напрямків.

Були теми, які сьогодні дуже важливі, але наразі перебувають у стані розробки. Такі як, медіаграмотність, профілактика булінгу, альтернатива класно-урочній формі навчання - Open-Space, створення вільних просторів в архітектурі класу й школи й інші.

Незмінно актуальною залишається тема роботи з батьками. Багато досвідчених вчительок натхненно ділились своїми практиками роботи й розказували як налагодити позитивний контакт з батьками. Олександра зауважила, що педагогам дуже хотілось розповідати добрі, успішні, вдалі приклади, але проблеми існують і про них теж довелось згадати: асоціальні сім’ї, домашнє насилля, батьківська безвідповідальність і т.п.

А після довгих дискусій і винаходження креативних підходів для роботи, педагоги організовано відправлялись на неймовірні екскурсії Прикарпаттям. А на вечір учасників чекали сеанси арт-терапії, медитації, оздоровча програма й чаювання на свіжому повітрі в дружньому колі.

Олександра Cендецька радить всім колегам – педагогам відвідувати подібні ініціативи, бо це чудова форма для перезавантаження й натхнення на новий навчальний рік!

Олександра Сендецька із Констянтинівки на педагогічному кемпі «Вчительська Тухля-2018», фото-1 Олександра Сендецька із Констянтинівки на педагогічному кемпі «Вчительська Тухля-2018», фото-2 Олександра Сендецька із Констянтинівки на педагогічному кемпі «Вчительська Тухля-2018», фото-3 Олександра Сендецька із Констянтинівки на педагогічному кемпі «Вчительська Тухля-2018», фото-4 Олександра Сендецька із Констянтинівки на педагогічному кемпі «Вчительська Тухля-2018», фото-5 Олександра Сендецька із Констянтинівки на педагогічному кемпі «Вчительська Тухля-2018», фото-6 Олександра Сендецька із Констянтинівки на педагогічному кемпі «Вчительська Тухля-2018», фото-7 Олександра Сендецька із Констянтинівки на педагогічному кемпі «Вчительська Тухля-2018», фото-8
Костянтинівка Карпати освіта педагоги сендецька олександра
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі