Як органам влади повідомити громаді про ремонт водогону чи дороги, навчали у Краматорську

Як органам влади повідомити громаді про ремонт водогону чи дороги, навчали у Краматорську

У Донецькому Центрі розвитку місцевого самоврядування, створеного за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону України, під час тренінгу розповідали, в який спосіб ефективно комунікувати представникам влади з громадою та розміщувати дописи про події в соціальних мережах, щоб їх активно читали.

На семінар приїхали спеціалісти відділів внутрішньої та інформаційної політики, представники прес-служб органів місцевого самоврядування, районів та об’єднаних громад. Іван Омелян - регіональний координатор Реанімаційного пакету реформ розповів присутнім про механізми реальної комунікації з громадянами через сайт, соцмережі, за допомогою електронних петицій, громадських обговорень та ініціатив.

- Ані чиновників, ані представників активної громадськості ніхто не вчить, як налагоджувати ефективну взаємодію між собою. Якщо для великих міст це не проблема, то в об’єднаних громадах такої комунікації немає. В ідеалі - розпочинати з нуля вибудовувати взаємини між владою і громадою на основі довіри та співпраці». , - прокоментував Іван Омелян.

Найбільшу увагу привернула та частина семінару, в якій тренери розповідали про можливості використання Фейсбук та Інстаграм для просування іміджу своєї громади та зворотного зв’язку з мешканцями. За словами Івана Омеляна, у соцмережах треба спочатку показувати негатив, щоб ефект від позитивного вирішення проблеми був вищим. Для сторінки  Фейсбук важлива візуалізація та вірний час публікації правильно написаного тексту. 

Про перспективи використання  Інстаграму учасникам тренінгу розповіла Вікторія Демчко, представниця команди громадсько-урядового проекту «Разом проти корупції». Тренерка наголосила, що Інстраграм сьогодні – найбільш динамічна соціальна мережа в світі. Активними користувачами цієї мережі є молодь до 35 років, достукатися до якої іншим способом немає можливості. Також соцмережу можна використовувати для підвищення туристичної привабливості громади, публікуючи світлини з цікавими для відвідування місцями.

Донецький Центр розвитку місцевого самоврядування планує й надалі працювати з учасниками тренінгу «Комунікативна громада». Планують запросити представників органи влади на семінар з психологом, а також організувати навчальний тур до іншого регіону, щоб вчитися у колег, яким чином налаштовувати ефективну взаємодію з мешканцями міста чи села. 

комунікація соціальнімережі
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі