• Головна
  • Мешканець Костянтинівки змусив міськводоканал безкоштовно робити перевірку лічильника
Зверніть увагу
13:49, 17 березня 2017 р.

Мешканець Костянтинівки змусив міськводоканал безкоштовно робити перевірку лічильника

Зверніть увагу
Мешканець Костянтинівки змусив міськводоканал безкоштовно робити перевірку лічильника

Антон Лебідь добре знає законодавство. Згідно частині 4 статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», лічильники води повіряють безкоштовно.

Він почав боротися за свої права та виграв. Ось як він сам розповів про це:

-         - Коли настала осінь 2016 року, настала дата повірки мого лічильника. У цей час я відкрив законодавство і підтвердив сам собі, що лічильники повіряються повністю за рахунок суб’єкта господарювання, який надає відповідні послуги. Більш того, відповідальність за своєчасність повірки також лежить не на споживачі. Це все детально описано у частині 4 статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».

         Звісно, ніхто з працівників водоканалу у зазначену в документах (на мій лічильник) дату не прийшов, тому пішов я сам до водоканалу писати заяву на повірку. Розповів на місці, що мені відомо, що згідно із законодавством я не повинен нічого платити. У мене прийняли заяву, окремо на розпломбування-опломбування і окремо на повірку. Слід зазначити, що за пломбування (на відміну від інших послуг) у законі чітко не прописано, тому ці послуги я оплатив, хоча, забігаючи наперед скажу, що і цього можна було не робити. Всі інші послуги (це приблизно 200 грн.) оплачувати я категорично відмовився.

         Прийшов чоловік з водоканалу, зрізав пломбу і… все! Сказав, що знімати, везти, повіряти і т.д. не його справа. Я подав скаргу до поліції.  Паралельно написав скаргу до Костянтинівського виконкому. І спочатку все було не так райдужно.

Мешканець Костянтинівки змусив міськводоканал безкоштовно робити перевірку лічильника, фото-1

  Відповіді надійшли досить протилежні, що мене дуже здивувало. Так, у відповіді міської влади  пан начальник комунального управління Заварзін Д.Г. погодився, що повірка і всі інші послуги  (у т.ч. і пломбування лічильника, про що я, чесно кажучи, не знав) дійсно повинні проводитися за рахунок водоканалу, але… - і далі йшли недолугі спроби пояснити, що у тариф ці послуги не закладено, і взагалі навів «ліву» постанову Верховного Суду України, яка взагалі іншої ситуації стосується.

         Шкода, що пан Заварзін не звернув уваги на те, що у своїй скарзі я посилався на те, що рішенням Костянтинівського міськрайонного суду від 08.08.2014 року № 233/4145/14-ц доводи водоканалу про не включення послуг з повірки до тарифу за воду визнано такими, що не відповідають чинному законодавству! Переконатися у цьому Ви можете хоч зараз за посиланням http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/51999526 Тобто, водоканалу та виконкому чхати на рішення суду і на законодавство?

         Відповідь поліції вразила своєю безтолковістю. Так, поліція відписала мені, що ознак кримінального характеру немає і все тут. Юрисконсульт водоканалу таку відповідь надала поліції. Дійсно, мало-лі що пишуть у законах і у рішеннях судів, то все, мабуть, брехня. Слова юрисконсульта водоканалу – ось вона, вища юридична сила для нашої поліції.

         Тим не менш, після пари скарг, до мене прийшли і безкоштовно забрали лічильник, потім поставили через певний час, але коли я подивився в документи, я побачив, що повірка так і не була зроблена. Виходить, мій лічильник дарма провалявся десь у стінах водоканалу? Але терпіння у мене є і я пішов далі відстоювати свої права. Написав ще одну скаргу до водоканалу з вимогою: раз повірку не здійснили, то навіщо я платив за пломбування? Вимагав від водоканалу повернути гроші за пломбування (за всі інші послуги

я не платив).

         Наша міська влада не звертається до судів, щоб захистити наших людей, хоча мер міста це зобов’язаний робити – так гласить пункт 15 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Однак, подібні мої доводи «з легкістю» парирував заступник мера по ЖКГ – пан Василенко В.В. Якщо коротко, то він вважає, що «кому треба – той хай хоч куди звертається». Конкретно мене він «послав до НКРЕКП».

         І треба сказати, що після мого звернення до НКРЕКП справа пішла вгору.  У своїй відповіді НКРЕКП чітко підкреслило, що діяльність КП «Компанія «Вода Донбасу» з вимагання грошей за безкоштовні послуги є порушенням законодавства. Збіг чи не збіг, але буквально наступного дня після того, як  відповідь з НКРЕКП надійшла, з водоканалу передзвонили, прийшли в зручний для мене час, вибачились і культурно, ввічливо, а головне - безкоштовно зробили повірку (з усіма послугами) до 2021 року.

Окремий привіт нашому виконкому від НКРЕКП – виконком примудрився написати, що безкоштовне надання послуг з повірки – це якесь порушення ліцензійних умов. НКРЕКП же, офіційно у своєму листі зазначила, що послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньо будинкових систем) не є видом діяльності, що підлягає ліцензуванню!

         Тобто, за логікою наших, уже премійованих чиновників, платити невідомо куди і кому (можна назвати це «в кишеню дяді») за послуги, які за законом мають надаватися безкоштовно – це не порушення «ліцензійних умов», а виконати закон і надати ті послуги безкоштовно – це раптом  порушення! Здається, наші чиновники живуть у паралельній реальності.

         Але найголовніше доведено - за свої права не тільки реально, але і варто боротися! Як казав наш великий Кобзар: «Борітеся — поборете! Вам Бог помагає! За вас правда, за вас слава. І воля святая! »

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#лічильник #безкоштовно #Костянтинівка
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...