06272.com.ua

Брендбуки, журнал з децентралізації та мер-француз – представники громад Донеччини повертаються з навчального туру Сумщиною

Делегація Донеччини з двадцяти представників громад та місцевого самоврядування відвідала Сумську область, аби вивчити досвід з питань внутрішньої та зовнішньої комунікації.

  Колеги з Сумського ЦРМС розповіли про  основні результати децентралізації та перебіг утворення об’єднаних громад у Сумській області Під час проведення комунікаційної платформи  донеччани мали можливість ознайомитися з напрямками комунікації реформи самоврядування,  які застосовують на Сумщині.

Навчання продовжила політтехног Наталя Сабліна, яка під час тренінгу розповідала про ефективну комунікацію громади з інвестором. Тренерка вчила представників ОТГ як презентувати громаду перед інвестором

-Громада має визначити, який саме напрямок інвестицій її цікавить. Інвестору треба надати максимально пільг. Влада має бути стовідсотково відкритою перед інвестором. Треба постійно спілкуватися з партнерами, бути готовими швидко надавати довідки, відкривати офіси з обслуговування інвесторів, - зазначила Наталя Сабліна.

На другий день делегація Донецької області поїхала до Глухівського району, щоб познайомитися з організацією роботи Березівської ОТГ – першою громадою, яка у 2015 році утворилася на Сумщині.

Березівська громада з населенням 5,6 тис людей об’єднала територію – 46 тис га, виживає завдяки сільському господарству. Починаючи з моменту створення, доводиться вирішувати багато проблем. Для цього направляють власні кошти,залучають бюджети вищих рівнів та донорську допомогу.

-Ми об’єдналися першими саме тому, що нам нема чого втрачати, але треба вирішувати проблеми «Нам жити громадою» -такі рядки з нашої урочистої пісні місцевого автора стали нашим кредом. Якщо зможемо згуртувати людей, значить досягнемо головної мети, – зазначила голова Березівської ОТГ Надія Артеменко

Також донеччани мали можливість зустрітися з Глухівським міським головою Мішелем Терещенком: француз за походженням український підприємець вирішив очолити місто, щоб мати можливіcть вирішувати проблеми та розвивати Глухів.

-Ми приїхали вивчити на досвіді Сумщини, як саме вони вибудовують відносини з інвесторами. Донеччина створює свої громади трохи повільніше ніж інші області України. Ми хочемо навчитись залучати інвесторів на територію Донецької області, які будуть мати бажання розвивати у нас свій бізнес. Наразі ми співпрацюємо лише з проектами, які допомагають відновлювати постраждалі території. Ми хочемо бути готовими до того, щоб зустріти професійно і донора, і інвестора. Тому громади зараз активно замовляють містобудівну документацію, Стратегії розвитку і готують інвестиційні паспорти та комунікаційні стратегії. Саме для цього ми і приїхали, щоб люди розуміли, навчались, яким чином потрібно комунікувати. Адже 5 ОТГ Сумщини мають 5 розроблених та затверджених Стратегій розвитку, двоє з громад планують розробляти брендбуки. Сумська область з точки зору комунікування реформ – один з найкращих практик в Україні в цій сфері. Саме Сумський ЦРМС має свій окремий журнал, в якому роз’яснюються всі моменти реформи децентралізації. Він поширюється на всій території області та планує поширення на території всієї держави. Тут є міста, в яких є чому навчитись. В Сумській області робота ведеться для залучення зовнішніх додаткових джерел, і все на високому рівні не зважаючи на кордон з РФ, - поділився враженнями директор Донецького центру місцевого самоврядування Артем Вівдич.

Організатором навчального туру виступив Донецький Центр розвитку місцевого самоврядування за підтримки «Програми U-LEADз Європою».

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Основной принцип - «посетил - отпишись». 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

 Комментарии предназначены для общения и обсуждения , а также для выяснения интересующих вопросов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать